ОПЛАТА

Оплата за товар здійснюється будь-яким способом, а саме:

- готівкою в салоні CARVELI.COM,

- через термінали самообслуговування,

- через касу банку на розрахунковий рахунок.

Також доступна оплата частинами від ПриватБанку: від 3 до 7 платежів залежно від категорії товару.

Телефонуйте і наші менеджери детально розкажуть про кожний з них.

ДОСТАВКА ТОВАРУ

- Доставка по території України здійснюється за тарифами компанії перевізника (Нова пошта) в термін 7-10 робочих днів.

- Безкоштовна доставка ПО ВСІЙ УКРАЇНІ при оформленні замовлення на суму від 10 000 грн. у Інтернет-магазині CARVELI.COM.

- Індивідуальна доставка (доступна в місті Київ та Одеса) - фіксована вартість в межах міста - 1000 грн. За умови наявності на складі, доставка товару здійснюється на наступний день (або в будь-який зазначений клієнтом день) після купівлі з можливістю встановлення конкретного часу.

Терміни доставки:

- Якщо меблі є в наявності на території України - доставка здійснюється на протязі 7-10 робочих днів з моменту внесення передоплати.

- Якщо меблі виготовляються під замовлення - доставка меблів здійснюється протягом 4-9 тижнів з моменту внесення передоплати.

Для узгодження комфортного часу доставки наш фахівець з логістики попередньо зв'яжеться з Вами мінімум за 12 годин.

Важливо! Відправка товару будь-яким способом здійснюється після повної оплати товару.
Посилки необхідно забирати з відділень Нової Пошти протягом 7 днів, інакше вони будуть повертатися.

 

ДОДАТКОВІ УМОВИ ДОСТАВКИ

Транспортування меблів в квартиру / будинок:

- при наявності вантажного ліфта - 100 грн. Одне повне завантаження ліфта.

- вручну - 50 грн грн / поверх *

- підйом меблів вагою понад 100 кг або розміром більше 2 м 100 грн / поверх *

* Гривень - вартість заносу вручну одного елемента, який здатний занести один або два людини, за кожен поверх.

Покупець зобов'язується забезпечити вільний під'їзд до парадного входу. Зверніть увагу, що якщо такої можливості немає, то 25 м до входу вважається як підйом меблів на один поверх.

Збірка меблів оплачується окремо за попередньою домовленістю.

 

ОТРИМАННЯ ТОВАРУ

Перед відправкою товар перевіряється і страхується на повну вартість. Тому, щоб уникнути непорозумінь, прохання в присутності представника транспортної компанії оглянути зовнішній вигляд посилки, перевірити товар на цілісність і комплектацію. Переконатися, чи немає на упаковці зовнішніх дефектів і механічних пошкоджень - сколів, потертостей, розривів. Також, зверніть увагу на кількість місць зазначених у вантажній декларації. Якщо посилка прийшла з ушкодженнями - обов'язково складіть акт-претензію і зробіть фото пошкоджень упаковки і товару, тільки в такому випадку транспортна компанія відшкодує кошти за товар.

Тільки після того, як Ви переконалися в належній якості та стані доставлених виробів, отримуйте товар, підписуйте документи про прийняття доставки і зберігайте документи. Так само Ви можете звернутися до нас будь-яким зручним способом і ми допоможемо Вам вирішити ситуацію, що склалася.

При отриманні замовлення Вам обов'язково потрібно мати при собі документи, що засвідчують Вашу особу (паспорт або водійське посвідчення).